Zoeken in deze blog

zaterdag 30 april 2016

achterlatertjes

Eindelijk heb ik er eens werk van gemaakt en zijn de eerste achterlatertjes een feit,
De eerste die ik maakte was eigenlijk speciaal voor mijn oudste broer Alex


Ik haakte dit sterretje speciaal voor hem, vorig jaar overleed hij op 73 jarige leeftijd en 28 april was zijn verjaardag, dus daarom een ster voor hem.
De volgende achterlatertjes kan u hierzien




deze ridder werd achtergelaten in een winkelkar in de carrefour te Tienen


en deze liet ik achter in de lift in Huize Nazareth in Goetsenhoven
veel plezier lieve vinders
Micheline

2 opmerkingen:

  1. En ze zijn al gevonden ondertussen! Plezant om te doen, vind ik ook en het krijgt alsmaar meer succes!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. vind het ook plezant, ben bezig nog een paar te maken, maar eens iets anders, mijn hoofd zit zo vol met ideën

      Verwijderen