Zoeken in deze blog

donderdag 15 oktober 2015

Hélène

mijn vriendin en collega Hélène is nu officieel met pensioen, dus is ze 65 jaar geworden en dat wilde wij (de andere collega's) niet ongemerkt voorbij laten gaan
wij boden haar een workshop praline maken aan
 hier ziet u ze ijverig aan het werk, namelijk nootjes snijden,

voor deze gelegenheid had ik voor iedere collega een boeketje gemaakt, ook te gebruiken als bloemenkrans
shortje aan en bloemenslinger om onze hals


 goed roeren , An en Hélène, ziet u het boeketje op de schort




afwerking van de pralines, een lekere voormiddag die wij afsloten met een gezellig etentje in het Kapittelhuis in Hoegaarden
als cadeautje kreeg ze van mij een pandoraarmband cadeau en van iedere collega een pandorabedeltje
een zeer geslaagde dag voor haar en voor ons

de hele bende, An - Hélène - Micheline - Marie Louise , en op de achterste rij Nadine en Ria


en hier ziet u een foto van het UZPellenberg, waar Hélène en ik 45 jaar hebben gewerkt

voor haar verjaardag had ik nog een speciaal cadeautje
geen bloemen maar deze roos, een kooppatroon (https://www.etsy.com/listing/190261862/crochet-pattern-amigurumi-doll-rose-roxy?ref=shop_home_active_4)
zeer mooie bloemen hebben ze daar en het was moeilijk kiezen, heb er dan maar een paar gekocht  en op mijn "to do"lijst geschreven ( die lijst is ondertussen al kilometers lang)



groetjes
Micheline


2 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijke dag zal dat zijn geweest!
    De boeketjes zijn prachtig, heel feestelijk en het bloemenpoppetje.... heel schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk, die workshop die jullie samen deden en de mooie boeketjes die je gehaakt had. Een feestelijke afsluiter voor je collega!
    En 't roosje is ook schattig!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen