Zoeken in deze blog

zondag 1 november 2015

kruissteekmiekes juni 2014

gisterenavond was er weer ééntje om u tegen te zeggen, geen taart maar wel een zeer aangename sfeer, samen handwerken geeft toch op het einde van de avond een goed gevoel, een paar foto's om weer te geven met wat wij allemaal bezig zijn
 Simone breide voor haar echtgenoot alvast deze handschoen
 op het einde van de  avond was het paar af, gebreid met kousenwol geeft dit toch wel een mooi effect
 Gerda was bezig een quiltje aan het afwerken
 ziehier het resultaat
 Monique 1 is begonnen aan een puntsjaal, voor haar schoonzus die meedoen in een toneelstuk
onze nieuwkomer Marleen  is voor haar nieuwste kleinzoon een vestje aan het breien
 Chris is begonnen aan kousen voor de kleinzoon
 Monique 2 is ook bezig aan een quilt
 Nathalie en Sylvia zijn ijverig aan het breien
 en ik ben begonnen aan een nieuw project
en dit moet het worden Kangoeroe "Kira" van "lalylala" een patroon dat ik gekocht heb bij haar
groetjes en tot de volgende keer
Micheline

4 opmerkingen:

  1. Hier zijn weer mooie werkjes in uitvoering. Die Lalylala patroontjes zijn toch mooi hé.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Spijtig dat ik er niet bij kon zijn, dit moet echt de volgende keer beter zou ik zeggen. Wij met ons drukke leven, en ik die dacht dat het beter werd als je man in pensioen ging :-)
    De dames zijn allemaal met toffe projecten bezig en jij hebt weer een nieuwe uitdaging zie ik!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen