Zoeken in deze blog

vrijdag 9 mei 2014

mijn verjaardag en verjaardag van mijn blog


4 mei werd ik 63 jaar en dit kaartje kreeg ik van Annie, zij maakt van die supermooie kaarten, dank u wel Annie en ook de andere dames die mij een kaartje of een e-card stuurde
dit stond 's morgens om 7.30 aan de deur

een ontbijtdoos, tof om de dag zo te beginnen, hartelijk dank aan de milde schenker
ik heb nog iets te vieren namelijk 1 jaar bloggen, kan het bijna niet geloven, daarom een giveaway, ik ga nog niet zeggen wat er te winnen is, twee volgers maken kans , daarom vraag ik aan jullie om een beetje reclame te maken want ik heb nog een giveaway lopen en deze is bij 50 volgers, dus eigenlijk zijn er drie geschenkjes te winnen
trekking op de avond van 26 mei tijdens onze samenkomst van de kruissteekmiekes
groetjes en tot binnenkort
Micheline

6 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd nog met je verjaardag en met je blogverjaardag! Wat gaat dat snel hè, zo'n jaar bloggen ;-)
    Ik doe graag mee met de verrassings give away, spannend!
    Maar wat zeg je nou? Heb je nog steeds geen 50 volgers? Nou, dan zijn er wel heel veel mensen die niet weten wat ze missen, daar moet gauw wat aan gedaan worden, dus ik zal direct een link op mijn blog plaatsen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte gefeliciteerd !!!
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je verjaardag en je blog.
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte gefeliciteerd met beide verjaardagen!!!!
    Gr, M-J.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Felicitaties met 2 leuke verjaardagen, de moeite waard om te vieren! En je doet alweer een give away, ik beloof plechtig om reclame voor je te maken en hierbij wil ik dan ook heel graag meedoen met de give away natuurlijk! Prachtige kaart maakte Annie weer, daar blijft ze een crack in :-)
    Nu nog een linkje zetten en klaar!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen