Zoeken in deze blog

vrijdag 11 oktober 2013

kruissteekmiekes september

zo zijn wij onze avond begonnen, met een lekker stuk gebak gemaakt door Hélène die op deze dag verjaarde, ik kan u verzekeren dat hij lekker was

Georgette maakte haar sjaal af en liet hem trots zien


Chris begon die avond aan wat patchwork

Gerda toonde trots haar prachtige sokken



en omdat ik mijn fototoestel toch bijhad , laat ik u een paar van mijn kruissteekwerekn zien die in ons duivenlokaal hangen om de boel een beetje te verfraaien

Monique is bezig met "haaiensokken" te breien voor haar kleinzoon ben benieuwd naar het resultaat
toch altijd tof dat wij zo kunnen samenkomen om onze hobby uit te oefenen en tot slot deze twee hangen op de wc in ons lokaal




jarengelden gemaakt maar nu o zo toepasselijk
dank zij de voetbal heb ik nu toch een beetje tijd gevonden om nog iets over mij en mijn miekes te schrijven

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuke bedoening is het daar in jullie clubje. En zo een lekkere taart. Verwende schetebeze !!!! ;-)
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een gezelligheid daar zeg, en wat een mooie dingen maken jullie daar, wauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weeral heel gezellig geweest, het gaat altijd uit mijn hoofd :( Volgende keer iets meer mijn best doen om de datum te onthouden :) Want ik wil er nog wel eens tussenzitten daar! Die kruissteekwerkjes zijn me niet onbekend, van sommige heb ik de copies nog klaar liggen om ooit te maken..... je welbekend waarschijnlijk :)
    Prachtige werkjes weer gemaakt door iedereen!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen