Zoeken in deze blog

zondag 18 augustus 2013

haken bloemenkussen



zondagmiddag en eindelijk een beetje tijd om even achter de pc te zitten , hier droomde ik al heeeeeeeel lang van om eindelijk zo een bloemenkussen te maken, dit is de overschot van het plaidje dat ik maakte voor Zoë , enkel van het purper had ik niet veel meer over,

deze wol gebruikte ik voor het plaidje, ik bestelde bij Wolboetiek en haak het met een 3,5,
zeer aangename wol om mee te haken
gewoon ter informatie plaidje kwam uit dit tijdschrift


en dit is mijn trouwe bondgenoot tijdens het haken , cadeautje van mijn echtgenoot

dus, dit is tweemaal genieten

4 opmerkingen:

  1. Ik heb misschien een beetje brutale vraag. Ik ben ook met dat plaid bezig en ben nu bijna klaar. Kan met de rand beginnen. Maar ik ben mijn tijdschrift kwijt kan hem nergens vinden en ook niet meer kopen.
    Heb jij misschien voor mij het patroon van de rand. Ik heb echt geen idee hoe ik dat moet doen.. En die is juist zo mooi..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. sorry dat il zo lang gewacht heb met het antwoord, zal u een kopie opsturen, stuur mij uw adres maar door
      michelinerens@hotmail.com

      Verwijderen
  2. Het bloemenkussen komt goed, dat heb ik zelf kunnen zien!
    En ge wordt verwend door manlief precies :)
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen